Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3476
Назва: Розвиток гностичних здібностей майбутніх перекладачів у ході вивчення професійно орієнтованих дисциплін.
Інші назви: Development of gnostic abilities in Linguistics students in the course of professional disciplines studying
Автори: Лобачова, Світлана Віталіївна
Lobachova, Svetlana
Ключові слова: іноземні мови, гностичні здібності, розвиток.;foreign languages, gnostic abilities, development.
Дата публікації: 2008
Видавництво: "Гнозис"
Бібліографічний опис: Лобачова С.В. Розвиток гностичних здібностей майбутніх перекладачів у ході вивчення професійно орієнтованих дисциплін / С.В. Лобачова // Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. – 2008. – Дод. 3, т. 2(9). - С. 360-365.
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовується важливість розвитку гностичних здібностей студентів майбутніх перекладачів та пропонуються шляхи розвитку цього виду здібностей засобами професійно орієнтованих дисциплін, що вивчаються у ході професійної підготовки студентів. Врахування особливостей навчання іноземних мов може допомогти викладачеві зробити іноземну мову не лише метою, але й засобом навчання. Урахування закономірностей оволодіння знаннями є основою педагогічних технологій, спрямованих на розвиток гностичних та інших видів здібностей студентів.
Опис: The paper points out the significance of gnostic abilities in students and suggests the ways to develop this sort of abilities through studying professional disciplines. Considering the features of foreign languages studying allows to apply it as both an aim and a means of studying.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3476
ISSN: 2078-1016
УДК: 378/1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rozvytok_gnostychnyh (2).pdf3,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.