Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3476
Title: | Розвиток гностичних здібностей майбутніх перекладачів у ході вивчення професійно орієнтованих дисциплін. |
Other Titles: | Development of gnostic abilities in Linguistics students in the course of professional disciplines studying |
Authors: | Лобачова, Світлана Віталіївна Lobachova, Svetlana |
Keywords: | іноземні мови, гностичні здібності, розвиток.;foreign languages, gnostic abilities, development. |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | "Гнозис" |
Citation: | Лобачова С.В. Розвиток гностичних здібностей майбутніх перекладачів у ході вивчення професійно орієнтованих дисциплін / С.В. Лобачова // Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. – 2008. – Дод. 3, т. 2(9). - С. 360-365. |
Abstract: | У статті обгрунтовується важливість розвитку гностичних здібностей студентів майбутніх перекладачів та пропонуються шляхи розвитку цього виду здібностей засобами професійно орієнтованих дисциплін, що вивчаються у ході професійної підготовки студентів. Врахування особливостей навчання іноземних мов може допомогти викладачеві зробити іноземну мову не лише метою, але й засобом навчання. Урахування закономірностей оволодіння знаннями є основою педагогічних технологій, спрямованих на розвиток гностичних та інших видів здібностей студентів. |
Description: | The paper points out the significance of gnostic abilities in students and suggests the ways to develop this sort of abilities through studying professional disciplines. Considering the features of foreign languages studying allows to apply it as both an aim and a means of studying. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3476 |
ISSN: | 2078-1016 |
metadata.dc.identifier.udc: | 378/1 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rozvytok_gnostychnyh (2).pdf | 3,73 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.