Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3186
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрмак, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorYarmak, Olena-
dc.date.accessioned2019-12-16T08:40:43Z-
dc.date.available2019-12-16T08:40:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЯрмак О. Сучасні підходи до комплексної діагностики фізичного стану юнаків з використанням інформаційних систем / О. Ярмак // Теорія і методика фіз. виховання і спорту: науково-теоретичний журнал.– 2011. – № 1. - С. 96–100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/3186-
dc.descriptionComputer diagnostic programs, which are used in physical education, were researched. During the scientific research, the screening system of 15-17 years old boy’s, physical conditions were proposed by us, which will enable to differentiate and individualize the process of physical education in educational establishments.uk_UA
dc.description.abstractБули проаналізовані діагностичні комп’ютерні програми, які застосовуються у фізичному вихованні. В ході наукового дослідження нами була запропонована скринінг-система фізичного стану юнаків 15-17 років, яка надасть можливість диференціювати та індивідуалізувати процес фізичного виховання у навчальних закладахuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет фізичного виховання і спорту Україниuk_UA
dc.subjectФізичний станuk_UA
dc.subjectюнакиuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна програмаuk_UA
dc.subjectPhysical conditionuk_UA
dc.subjectboysuk_UA
dc.subjectcomputer programuk_UA
dc.titleСучасні підходи до комплексної діагностики фізичного стану юнаків з використанням інформаційних системuk_UA
dc.title.alternativeModern approaches to complex diagnostics of physical condition of young men using information systemsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc796-053.7:616uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сучасні підходи.pdf286,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.