Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2974
Title: Методичні розробки для формування англомовних аудитивних лексичних навичок в умовах ECTS з дисципліни «Практичний курс першої іноземної мови» для студентів 2 курсу філологічних спеціальностей денної та заочної форм навчання за кредитно-модульною системою організації навчального процесу
Other Titles: Methodical developments for the formation of English-speaking auditory lexical skills in ECTS in the discipline «Practical course of the first foreign language» for students of the 2nd year of philological specialties of full-time and correspondence forms of study by the credit-module system of the organization of educational process
Authors: Пташніченко, Анна Миколаївна
Ptashnichenko, Anna
Issue Date: 27-May-2014
Publisher: Сектор оперативної поліграфії РВІКВ БНАУ
Citation: Пташніченко А.М. Методичні розробки для формування англомовних аудитивних лексичних навичок в умовах ECTS з дисципліни «Практичний курс першої іноземної мови» для студентів 2 курсу філологічних спеціальностей денної та заочної форм навчання / А.М. Пташніченко.– Біла Церква: БНАУ, 2014. – 53 с.
Abstract: Запропоновано модель організації навчального процесу для формування аудитивних лексичних навичок (на прикладі англійської політичної лексики) з практики англійської мови в умовах системи ECTS. Методичні розробки містять оригінали сучасних текстів на політичну тематику (промови, інтерв’ю), тематичний матеріал, передбачений чинною робочою програмою й організований за кредитно-модульною рейтинговою системою. Лексика та комунікативні вправи на аудіювання текстів забезпечують практику в аудіюванні на основі ком-плексного подолання аудитивних труднощів. Виконуючи мовленнєві вправи студенти оволодівають уміннями передбачати зміст, виділяти головне, знаходити другорядні де-талі, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, зосереджувати увагу на діях і харак-теристиках персонажів, простежувати логічну послідовність подій і дотримуватися її при передачі змісту. Засоби контролю розуміння прослуханого тексту здійснюються вербальними спо-собами (репродуктивним або рецептивно-репродуктивним): студентам пропонуються тести з вибором відповіді, переказ змісту іноземною мовою, бесіда на основі змісту тек-сту тощо. Методичні розробки призначено насамперед для студентів філологічних спеціаль-ностей, а також для всіх, хто цікавиться вивченням англійської мови.
Description: The model of educational process organization for formation of auditory lexical skills (on the example of English political vocabulary) from practice of English in the conditions of ECTS system is offered. The methodological developments contain the originals of contemporary texts on political topics (speeches, interviews), thematic material provided by the current work program and organized according to the credit-module rating system. Vocabulary and communication exercises for listening to texts provide practice in listening based on complex overcoming of auditory difficulties. While performing speech exercises, students have the ability to understand content, to highlight the main point, to find minor issues, to establish causation, to focus on the actions and characteristics of the characters, to trace the logical sequence of events and follow it.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2974
metadata.dc.identifier.udc: 811.111.’373:378.147(07)
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodychni_rozrobky.pdf1,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.