Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвид-Гром, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorTsvid-Grom, Elena-
dc.date.accessioned2019-10-30T09:02:47Z-
dc.date.available2019-10-30T09:02:47Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationЦвид-Гром О.П. Актуальні питання професійної спрямованості при вивченні латинської мови студентами нефілологічних спеціальностей / О.П.Цвид-Гром // Матеріали міжнародної науково-практичної конфереції: Філологічні науки в системі сучасного гуманітарного знання XXI століття (21 - 22 грудня, 2018, м.Одеса). - Одеса: Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень", 2018. – С. 82-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2612-
dc.descriptionIt is researched that the teaching method of Latin for non-philological students specialties has a high professional orientation in the educational process. Terms Latin is a significant component of professional knowledge of the future specialists. It is proven that knowledge of Latin terminology helps students in their studies special courses, develops logical thinking, enhances language culture, promotes expanding outlook; the Latin course sets the stage for further mastery students professional terminology and performs, however, important general and educational functions.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено, що методика викладання латинської мови для студентів нефілологічних спеціальностей має високу професійну спрямованість в освітньому процесі. Терміни латинського походження – це вагомий компонент професійних знань майбутніх фахівців. Доведено, що знання латинської термінології допомагає студентам під час вивчення спеціальних курсів, розвиває логічне мислення, підвищує мовну культуру, сприяє розширенню світогляду; курс латинської мови закладає основу для подальшого оволодіння студентами професійної термінології та виконує, разом з тим, важливі загальноосвітні та виховні функції.uk_UA
dc.publisherПівденноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень"uk_UA
dc.subjectлатинська моваuk_UA
dc.subjectпрофесійна термінологіяuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectмовна освіченістьuk_UA
dc.subjectLatinuk_UA
dc.subjectprofessional terminologyuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectprofessional orientationuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectlanguage educationuk_UA
dc.titleАктуальні питання професійної спрямованості при вивченні латинської мови студентами нефілологічних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeTopical issues of vocational orientation when using Latin for students with non-philological qualificationsuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc80"20"(063) Ф 54uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fcenter.org_latyna.pdf988,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.