Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаска, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorPaska, Ihor-
dc.date.accessioned2019-10-29T12:56:32Z-
dc.date.available2019-10-29T12:56:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПаска І.М. Сучасний стан та проблеми збуту продукції сільськогосподарськими підприємствами / І.М. Паска // Економіка та управління АПК: зб. наук. праць. - Біла Церква: БНАУ, 2012. - Вип. 7(93). - С. 89-94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2611-
dc.descriptionWe consider the system of marketing agricultural enterprises. Particular attention is given to the use of foreign experience in improving sales of agricultural enterprisesuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається система збуту продукції сільськогосподарськими підприємствами. Особлива увага приділяється використанню зарубіжного досвіду в удосконаленні збутової діяльності сільськогосподарських підприємствuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk_UA
dc.subjectfarmsuk_UA
dc.subjectоптові ринкиuk_UA
dc.subjectwholesale marketsuk_UA
dc.titleСучасний стан та проблеми збуту продукції сільськогосподарськими підприємствамиuk_UA
dc.title.alternativeCurrent situation and problems of sales agricultural productionuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc339.187:338.439 (476)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suchasnyj_stan.pdf361,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.