Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем'яненко, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorDemianenko, Olena-
dc.date.accessioned2019-09-25T06:50:03Z-
dc.date.available2019-09-25T06:50:03Z-
dc.date.issued2019-06-
dc.identifier.citationДем’яненко О.О. Соціокультурна сфера спілкування студентів-іноземців: проблеми і виклики, практика / О.О. Дем’яненко // Молодий вчений. – 2019.– № 6.1 (70.1). – С.17-20.uk_UA
dc.identifier.issn2304-5809-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2524-
dc.descriptionThe article deals with the theoretical and practical aspects of organizing of the Ukrainian language learning of the foreign students, because its result forms the positive socio-cultural atmosphere of their living in Ukraine. The author of this article gives the examples of cultural components that are useful and important during Ukrainian language classes for foreign students. The special situational tasks and practical exercises help to familiarize the foreign students with traditional elements of Ukrainian culture, everyday life and everyday habits of Ukrainian people, their stereotypical notions about the world. The positive results of their using are proved such as the tasks can form practical intercultural communication of the foreign students during Ukrainian language learning.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти організації навчання української мови для іноземних студентів підготовчих відділень, результати якого впливають на позитивну соціокультурну адаптацію їх до життя в Україні. Наведено приклади ситуативних завдань соціокультурного змісту, пропонованих у контексті навчання на підготовчому відділенні Білоцерківського національного аграрного університету студентів-іноземців із Камеруну. Зазначено про те, що ефективність навчання української мови іноземними студентами пов’язане як з мовленнєвими, так і психологічними чинниками. Аналізуються психологічні бар’єри й способи їх подолання у ході навчання. Визначено методичні чинники, які сприяють формуванню мовленнєвої компетентності іноземних студентів і їхній соціокультурній адаптації в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.subjectнавчання іноземних студентів в Україніuk_UA
dc.subjectсоціокультурна сфера спілкуванняuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectкомунікативна спрямованістьuk_UA
dc.subjectпедагогічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectкультуровідповідна мовленєва діяльністьuk_UA
dc.subjecttraining of the foreign students in Ukraineuk_UA
dc.subjectsocio-cultural sphere of educational communicationuk_UA
dc.subjectUkrainian languageuk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjectpedagogical adaptationuk_UA
dc.subjectculturally relevant communicative activityuk_UA
dc.titleСоціокультурна сфера спілкування студентів-іноземців: проблеми і виклики, практикаuk_UA
dc.title.alternativeSocio-cultural sphere of foreign students' educational communication: problems and challenges, practiceuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udcУДК 378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Socioculturna_sph.pdf799,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.