Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIshchuk, Lubov-
dc.contributor.authorІщук, Любов Петрівна-
dc.contributor.authorKurka, Svitlana-
dc.contributor.authorКурка, Світлана Сергіївна-
dc.contributor.authorIshchuk, Galina-
dc.contributor.authorІщук, Галина Петрівна-
dc.date.accessioned2019-07-31T10:13:29Z-
dc.date.available2019-07-31T10:13:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationIshchuk L.P. From the experience of training specialists of forestry and landscape gardening / L.P. Ishchuk, S.S. Kurka, G.P. Ischuk // Professional competency of modern specialist: means of formation, development and improvement: monograph. Warsaw: BMT Eridia Sp .z o.o., 2018. - P. 285-302.uk_UA
dc.identifier.issn978-83-950153-6-6-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2445-
dc.descriptionПроаналізовано досвід практичної підготовки здобувачів вищої освіти за освітніми рівнями "бакалавр" та "магістр" лісового та садово-паркового господарства.uk_UA
dc.description.abstractIn this article the experience of practical training of applicants for higher education in educational levels "Bachelor" and "Master" of forestry and landscape gardening in the Belotserkovsky National Agrarian University and Uman National University of Horticulture was analyzed. Considerable attention is paid to the problem of modernization of the content of practical training of specialists in the conditions of the transformation of Ukrainian society, which is carried out under the influence of globalization and integration processes. As a result of the analysis, it was established that the model of practical skills during training in institutions of higher education is formed at four stages. The primary stage of the formation of a model of practical training takes place at laboratory-practical and practical classes, which usually take place in educational laboratories, classrooms and studies , although non-standard classes in the workplace even at this stage help to improve significantly its quality. The second stage of the model of practical training is the consolidation of skills acquired during practical exercises when conducting the training practice. The third stage of the formation of a model of practical skills takes place when performing individual research tasks, calculation and graphic work, courseworks and diploma projects. The final fourth stage of the model of practical training of students occurs through the formation of practical skills in the workplace - while conducting manufacturing practice. Individual scientific research work of students under the supervision of a teacher at forestry and landscape gardening facilities contributes to the development of creative abilities and increases the level of practical training.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherInstytut Integracji Europejskiej,uk_UA
dc.subjectHigher Educationuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectpractical traininguk_UA
dc.subjectпрактичне навчанняuk_UA
dc.subjectBelotserkovsky National Agrarian Universityuk_UA
dc.subjectБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectUman National University of Horticultureuk_UA
dc.subjectУманський національний університет садівництваuk_UA
dc.titleFrom the experience of training specialists of forestry and landscape gardeninguk_UA
dc.title.alternativeЗ досвіду підготовки фахівців лісового та садово-паркового господарстваuk_UA
dc.typeМонографіяuk_UA
dc.identifier.udc378uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
from_the.pdf362,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.