Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Надія Володимирівна-
dc.contributor.authorКоval, Nadiia-
dc.date.accessioned2019-07-08T10:43:43Z-
dc.date.available2019-07-08T10:43:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоваль Н. В. Government Relations як чинник ефективного ведення бізнесу / Н.В. Коваль // Інвестиції: практика та досвід. - 2014.- №15. - С. 85-90.uk_UA
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2366-
dc.descriptionThe article explores the notion of Government Relations and the approaches to studying the phenomenon of GR in modern economic science. The reasons of GR development in the current stage are investigated. The article analyzes the difference between lobbyism and Government Relations, proves that lobbyism is one of the technologies, components (an active stage) of GR activity. The article provides data on GR departments activity of large corporations in the Russian Federation, exploring the peculiarities of Government Relations development and training GR specialists in Russia. In relation to this attention is paid to the existence of latent lobbyism from foreign states and multinational corporations, the scale of which constitutes a threat to the national security of our state. The requirements to applicants for GR Manager position are analyzed. The necessity of introducing Government Relations in Ukrainian enterprises, as well as training high-skilled GR Managers in Ukraine, is substantiated.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття Government Relations та підходи до розгляду феномена GR в сучасній економічній науці. Досліджені причини розвитку GR на сучасному етапі. Проаналізовані відмінності між лобізмом та Government Relations, доведено, що лобізм — це одна з технологій, складових частин (активна фаза) GR-діяльності. Наведено дані щодо діяльності GR-департаментів крупних корпорацій Російської Федерації, висвітлені особливості розвитку Government Relations та підготовки спеціалістів з GR в Росії. У зв'язку з цим звернено увагу на наявність латентного лобізму з боку іноземних держав і транснаціональних корпорацій, масштаби якого створюють загрозу національній безпеці нашої держави. Проаналізовано вимоги до кандидатів на посаду GR-менеджера. Обгрунтовано необхідність впровадження Government Relations в діяльність вітчизняних підприємств та підготовки висококваліфікованих GR-менеджерів в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧорноморський національний університет імені Петра Могили, ТОВ `ДКС Центр`uk_UA
dc.subjectGovernment Relationsuk_UA
dc.subjectлобізмuk_UA
dc.subjectlobbyismuk_UA
dc.subjectGR-менеджерuk_UA
dc.subjectGR-Manageruk_UA
dc.titleGovernment Relations як чинник ефективного ведення бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeGovernment Relations as factor of effective businessuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc328. 184: 338.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
government_relations.pdf212,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.