Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем'яненко, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorDemianenko, Olena-
dc.date.accessioned2019-06-13T08:10:37Z-
dc.date.available2019-06-13T08:10:37Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationДем’яненко О.О. Формування інтермедіального мислення студентів-майбутніх філологів : теорія та освітні стратегії / О. О. Дем’яненко // Science Review. - 2018. – № 3(10). – Т. 6. - С. 42-46.uk_UA
dc.identifier.issn2544-9346-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2170-
dc.descriptionThe author describes media educational technologies in this process as the most effective ones. Several approaches to the formation of intermedial thinking of the students and practical outcomes on this point in the system of higher education in Ukraine are analyzed in the article. Usage of the media educational tasks aimed at formation of intermedial thinking is a practical illustration of solving this problem. The study proves wide prospects of using of media tasks with the aim of development of younger generation media culture.uk_UA
dc.description.abstractАвтор описує медіаосвітні технології в процесі розвитку інтермедіального мислення студентів-майбутніх перекладачів як найбільш ефективні. Проаналізовано практичні підходи до формування інтермедіального мислення студентів філологічних спеціальностей в Україні. Доведено, що використання медіаосвітніх завдань, спрямованих на формування інтермедіального мислення студентів, є ефективним у формуванні їхньої професійної компетентності. Дослідження також демонструє широкі перспективи для використання медіазавдань в сфері вищої освіти з метою розвитку медіакультури молодого покоління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherScientific Educational Center Warsaw, Polanduk_UA
dc.subjectмедіаосвіта майбутніх філологівuk_UA
dc.subjectінтермедіальністьuk_UA
dc.subjectмедіакультураuk_UA
dc.subjectінтертекстуальністьuk_UA
dc.subjectінтермедіальне мисленняuk_UA
dc.subjectмедіаосвітні завданняuk_UA
dc.subjectfuture philologists’ media educationuk_UA
dc.subjectintermedialityuk_UA
dc.subjectmedia cultureuk_UA
dc.subjectintertextualityuk_UA
dc.subjectintermedial thinkinguk_UA
dc.subjectmedia educational tasksuk_UA
dc.titleФормування інтермедіального мислення студентів-майбутніх філологів: теорія та освітні стратегіїuk_UA
dc.title.alternativeForming of intermedial thinking of the students – future philologists: theory and educational strategiesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc378.016:81’24uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_inter.pdf361,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.