Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРєзнік, Віта Григорівна-
dc.contributor.authorRieznik, Vita-
dc.date.accessioned2019-05-15T08:22:42Z-
dc.date.available2019-05-15T08:22:42Z-
dc.date.issued2017-11-23-
dc.identifier.citationРєзнік В.Г. Роль викладача в організації автономного навчання німецької мови студентів-філологів / В.Г. Рєзнік // Матеріали Державної. наук. конф. «Аграрна наука виробництву: Психолого-педагогічні та лінгвістичні дослідження в умовах реформаційних процесів у аграрній освіті та науці». – Біла Церква: БНАУ, 2017. – С.27 – 28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2064-
dc.descriptionIn the process of introduction of credit transfer system of studying at higher educational establishments, a considerable part of educational material is provided on independent study by students. Therefore, the main task of the teacher in high school is not the reproductive teaching of the set of ready-made knowledge, but the organization of active independent work of students.uk_UA
dc.description.abstractВ процесі впровадження кредитно-трансферної системи навчання у ВНЗ, значна частина навчального матеріалу виноситься на самостійне опрацювання студентами. Тому основним завданням викладача у вищій школі стає не репродуктивне викладання набору готових знань, а організація активної самостійної роботи студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher© БНАУuk_UA
dc.subjectнавчальна автономія, навчальний процес, мотивація, педагогічний супровідuk_UA
dc.subjecteducational autonomy, educational process, motivation, pedagogical supportuk_UA
dc.subjectучебная автономия, учебный процесс, мотивация, педагогическое сопровождениеuk_UA
dc.titleРоль викладача в організації автономного навчання німецької мови студентів-філологівuk_UA
dc.title.alternativeРоль преподавателя в организации автономного обучения немецкому языку студентов-филологовuk_UA
dc.title.alternativeThe role of the teacher in the organization of autonomous learning of German language of students-philologistsuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udcУДК 378.011.3-057.175:811.112.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_vykladacha_v.pdf183,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.