Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2064
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рєзнік, Віта Григорівна | - |
dc.contributor.author | Rieznik, Vita | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-15T08:22:42Z | - |
dc.date.available | 2019-05-15T08:22:42Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-23 | - |
dc.identifier.citation | Рєзнік В.Г. Роль викладача в організації автономного навчання німецької мови студентів-філологів / В.Г. Рєзнік // Матеріали Державної. наук. конф. «Аграрна наука виробництву: Психолого-педагогічні та лінгвістичні дослідження в умовах реформаційних процесів у аграрній освіті та науці». – Біла Церква: БНАУ, 2017. – С.27 – 28. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/2064 | - |
dc.description | In the process of introduction of credit transfer system of studying at higher educational establishments, a considerable part of educational material is provided on independent study by students. Therefore, the main task of the teacher in high school is not the reproductive teaching of the set of ready-made knowledge, but the organization of active independent work of students. | uk_UA |
dc.description.abstract | В процесі впровадження кредитно-трансферної системи навчання у ВНЗ, значна частина навчального матеріалу виноситься на самостійне опрацювання студентами. Тому основним завданням викладача у вищій школі стає не репродуктивне викладання набору готових знань, а організація активної самостійної роботи студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | © БНАУ | uk_UA |
dc.subject | навчальна автономія, навчальний процес, мотивація, педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | educational autonomy, educational process, motivation, pedagogical support | uk_UA |
dc.subject | учебная автономия, учебный процесс, мотивация, педагогическое сопровождение | uk_UA |
dc.title | Роль викладача в організації автономного навчання німецької мови студентів-філологів | uk_UA |
dc.title.alternative | Роль преподавателя в организации автономного обучения немецкому языку студентов-филологов | uk_UA |
dc.title.alternative | The role of the teacher in the organization of autonomous learning of German language of students-philologists | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | УДК 378.011.3-057.175:811.112.2 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rol_vykladacha_v.pdf | 183,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.