Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвид-Гром, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorTsvid-Grom, Elena-
dc.date.accessioned2019-03-14T08:52:44Z-
dc.date.available2019-03-14T08:52:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦвид-Гром О.П. Інтернет-комунікації як засіб соціалізації молоді з особливими потребами в умовах інформаційної глобалізації / М. В. Півторак, Н. С. Пасічник, О. П. Цвид-Гром, О. П. Хомчук та ін. // Соціальна інтеграція осіб з інвалідністю в контексті освітньої діяльності ВНЗ : монографія. – Біла Церква : ТОВ «Білоцерківдрук», 2018. – С. 27-40.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7367-62-7-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1993-
dc.descriptionIt was investigated that the Internet-network for young people with special needs is an instrument for self-development, that is, searching for and communicating with other significant people for the person; mastering the "new" virtual space, its features, features; teaching; creative expression; communication with the possibility of remote communication, anonymity, overcoming distance; increasing social capital as an instrument of "social monitoring", maintaining social ties, etc. It has been proved that today the Internet has become one of the most powerful types of communication and means of influence both on thoughts (consciousness) and on the actions of young people with special needs. Information and communication environment is an effective means of their socialization. In the process of using Internet resources, young people with disabilities can formulate certain value orientations, the type of thinking, skills of working with media products, which allow to navigate freely in the information and communication space.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено, що Інтерент-мережа для молоді з особливими потребами є інструментом для саморозвитку, це – пошук і спілкування зі значимими для особистості іншими людьми; освоєння «нового» віртуального простору, його можливостей, особливостей; навчання; творче самовираження; спілкування з можливістю віддаленої комунікації, анонімності, подолання відстані; нарощування соціального капіталу як інструмент «соціального моніторингу», підтримання соціальних зв’язків і т.п. Доведено, що Інтернет на сьогодні став одним із найпотужніших різновидів комунікації і засобів впливу як на думки (свідомість), так і на дії молоді з особливими потребами. Інформаційно-комунікативне середовище є ефективним засобом їхньої соціалізації. У процесі використання Інтернет-ресурсів молодь з інвалідністю може формувати певні ціннісні орієнтації, тип мислення, навички роботи з медіапродуктами, які дозволяють вільно орієнтуватися в інформаційно-комунікативному просторі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ «Білоцерківдрук»uk_UA
dc.subjectмолодь з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectсоціальна інтеграціяuk_UA
dc.subjectвіртуальний простірuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectyouth with special needsuk_UA
dc.subjectsocial integrationuk_UA
dc.subjectvirtual spaceuk_UA
dc.subjectself developmentuk_UA
dc.titleІнтернет-комунікації як засіб соціалізації молоді з особливими потребами в умовах інформаційної глобалізаціїuk_UA
dc.title.alternativeInternet communication as a means of socializing young people with special needs in conditions of information globalizationuk_UA
dc.typeМонографіяuk_UA
dc.identifier.udc316.4-056.26uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Internet-komunikatsiyi.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.