Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвид-Гром, Олена Петрівна-
dc.contributor.authorTsvid-Grom, Elena-
dc.date.accessioned2019-03-13T08:32:52Z-
dc.date.available2019-03-13T08:32:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЦвид-Гром О.П. Актуальні питання формування структурно-логічної схеми навчальних дисциплін документознавчого циклу та їх міжпредметних зв’язків при підготовці фахівців спеціалізації «Документознавство та інформаційна діяльність» / О.П.Цвид-Гром // Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції: тези доп. XIX міжнар. наук.-практ. конф. (25-27 травня 2017, м.Біла Церква). – Біла Церква: Білоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна», 2017. – С. 46-49.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1988-
dc.descriptionIt was investigated that the structural-logical scheme of the specialty is an algorithm for the implementation of the curriculum and an educational and professional program for the formation of the knowledge and skills required by the graduates for the qualification characteristic. It was found out that it is in the structural-logical scheme that interdisciplinary connections are displayed for the whole period of studying the student. At the same time, interdisciplinary integration is an important part of the training of a future specialist in the field of Documentation and Information Activity and allows you to show the significance of each discipline of the document research unit being taught at a higher educational institution, shows causal relationships, induces a student to systematize knowledge of documentary disciplines .uk_UA
dc.description.abstractДосліджено, що структурно-логічна схема спеціальності є алгоритмом реалізації навчального плану та освітньо-професійної програми для формування у випускників знань та умінь, передбачених кваліфікаційною характеристикою. З’ясовано, що саме в структурно-логічній схемі відображаються міжпредметні зв’язки на весь період навчання студента. Водночас, міжпредметна інтеграція є важливою складовою підготовки майбутнього фахівця спеціальності «Документознавство та інформаційна діяльність» і дозволяє показати значимість кожної дисципліни документознавчого блоку, що викладається у вищому навчальному закладі, показує причинно-наслідкові зв’язки, спонукає студента до систематизації знань із документознавчих дисциплін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна»uk_UA
dc.subjectдокументознавствоuk_UA
dc.subjectінформаційна діяльністьuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectструктурно-логічна схемаuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectспеціалізаціяuk_UA
dc.subjectdocumentary studiesuk_UA
dc.subjectinformational activityuk_UA
dc.subjectinstitution of higher educationuk_UA
dc.subjectstructural-logical schemeuk_UA
dc.subjectinterpersonal relationshipsuk_UA
dc.subjectspecializationuk_UA
dc.titleАктуальні питання формування структурно-логічної схеми навчальних дисциплін документознавчого циклу та їх міжпредметних зв’язків при підготовці фахівців спеціалізації «Документознавство та інформаційна діяльність»uk_UA
dc.title.alternativeTopical issues of the formation of the structural-logical scheme of educational disciplines of the document research cycle and their relationship between subject relations in the training of specialists specializing in Documentation and Information Activityuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aktualʹni_pytannya.PDF559,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.