Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаліцька, Єлизавета Юріївна-
dc.contributor.authorBalitskaya, Elizaveta-
dc.date.accessioned2025-07-08T06:06:47Z-
dc.date.available2025-07-08T06:06:47Z-
dc.date.issued2025-04-
dc.identifier.citationБаліцька Є.Ю. Управління збутовою діяльністю підприємства. Матеріали Всеукраїнської наук.- практ. конф. здобувачів вищої освіти. Молодь – аграрній науці і виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту. 22-23 квітня 2025 р. Біла Церква. Наук. кер.: Ю.С. Гринчук. С. 29-31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14344-
dc.descriptionThe main aspects of sales management, including sales strategies, selection of sales channels, use of digital technologies and evaluation of efficiency are considereduk_UA
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти управління збутовою діяльністю, зокрема стратегії збуту, вибір каналів реалізації, використання цифрових технологій та оцінку ефективностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectзбут, збутова діяльність, управління збутом, стратегії збуту, ринок, ефективністьuk_UA
dc.subjectsales, sales activity, sales management, sales strategy, market, efficiencyuk_UA
dc.titleУправління збутовою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeManagement of sales activity of an enterpriseuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc658.81uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баліцька Є..pdf763,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.