Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛинник, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorLynnyk, Tetiana-
dc.date.accessioned2025-05-26T20:09:31Z-
dc.date.available2025-05-26T20:09:31Z-
dc.date.issued2025-03-28-
dc.identifier.citationЛинник Т. В. Організаційно-правові аспекти легалізації представницьких органів корінних народів України / Т. В. Линник // Право і суспільство. - 2025. - № 2. - С. 25-31.uk_UA
dc.identifier.issn2078-3736-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14122-
dc.descriptionThe article contains a systematic analysis of the forms and mechanisms of implementing legal tools of legalization of representative institutions of indigenous peoples of Ukraine. The work describes the peculiarities of the processes of development of the relevant regulatory framework that operated in relation to the protection of the rights of indigenous peoples and examines the application of these regulatory mechanisms in judicial practice. The article analyzes the effectiveness of the regulatory establishment of the implementation of organizational legal means of legalization of representative institutions of indigenous peoples of Ukraine in accordance with the UN Declaration on the Rights of Indigenous Peoples and the system of relevant resolutions of the UN General Assembly. The author assessed the relevant international standards and national regulatory framework, primarily the norms of the Parliamentary Statement on Guaranteeing the Rights of the Crimean Tatar People within the Ukrainian State of 2014, also as the Law of Ukraine «On Indigenous Peoples of Ukraine» of 2021 and approved procedural documents, including the Procedure for Consolidating the Legal Status of a Representative Body of the Indigenous People of Ukraine and Depriving It of Such Status of 2022. The article proposes a consistent comparative analysis of the effectiveness of the implementation of these acts, it examines the existing administrative and judicial practice in this area, primarily the administrative court case 320/43772/24 on the failure of the Government of Ukraine to adopt a decision on consolidating the legal status of the representative body of the indigenous people of Ukraine regarding the Mejlis of the Crimean Tatar People. The author proves that in Ukraine the issue of legalization of representative bodies of the indigenous peoples of Ukraine has received both regulatory regulation and a certain practice of implementation, as evidenced by case 320/43772/24. The article emphasizes that domestic legislation in this area as a whole does not contradict international standards in the field of the rights of indigenous peoples, but that it needs to be improved, in particular, taking into account court decisions.uk_UA
dc.description.abstractСтаття містить системний аналіз форм та механізмів реалізації правових засобів легалізації представницьких інституцій корінних народів України. У роботі охарактеризовано особливості процесів розвитку відповідної нормативної бази, яка діяла стосовно захисту прав корінних народів та досліджене застосування цих нормативних механізмів у судовій практиці. У статті проведений аналіз ефективності нормативного встановлення реалізації організаційних правових засобів легалізації представницьких інституцій корінних народів України відповідно до Декларації ООН про права корінних народів та системи профільних резолюцій Генасамблеї ООН. Авторкою здійснено оцінку відповідних міжнародних стандартів та національної нормативної бази, насамперед норм парламентської Заяви щодо гарантії прав кримськотатарського народу у складі Української Держави 2014 р.. Закону України «Про корінні народи України» 2021 р. та схвалених процедурних документів, включно з Порядком закріплення правового статусу представницького органу корінного народу України та позбавлення такого статусу 2022 р. У статті запропоноване послідовний порівняльний аналіз ефективності реалізації цих актів, досліджене наявну адміністративну та судову практику у цій сфері, насамперед адміністративної судової справи 320/43772/24 щодо не прийняття Урядом України рішення про закріплення правового статусу представницького органу корінного народу України щодо Меджлісу кримськотатарського народу. Авторка доводить, що в Україні питання легалізації представницьких органів корінних народів України отримало як нормативне регулювання, так й певну практику реалізації, про що свідчить справа 320/43772/24. У статті наголошене, що вітчизняне законодавство у цій сфері в цілому не суперечить міжнародним стандартам у сфері прав корінних народів, але потребує на удосконалення, зокрема з урахуванням судових рішень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectадміністративне судочинствоuk_UA
dc.subjectadministrative justiceuk_UA
dc.subjectкорінні народиuk_UA
dc.subjectindigenous peoplesuk_UA
dc.subjectМеджліс кримськотатарського народуuk_UA
dc.subjectMejlis of the Crimean Tatar Peopleuk_UA
dc.subjectпредставницький орган корінного народуuk_UA
dc.subjectrepresentative body of indigenous peopleuk_UA
dc.subjectтимчасово окуповані територіїuk_UA
dc.subjecttemporarily occupied territoriesuk_UA
dc.subjectросійська агресіяuk_UA
dc.subjectRussian aggressionuk_UA
dc.titleОрганізаційно-правові аспекти легалізації представницьких органів корінних народів Україниuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational and Legal Aspects of the Legalization of Representative Bodies of Indigenous Peoples of Ukraineuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc341.375uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orhanizatsiino_pravovi.pdf357,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.