Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛинник, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorLynnyk, Tetiana-
dc.date.accessioned2025-05-16T05:58:20Z-
dc.date.available2025-05-16T05:58:20Z-
dc.date.issued2025-03-
dc.identifier.citationЛинник Т. В. Організаційно-правові питання протидії расовій дискримінації в Україні / Т. В. Линник // Юридичний науковий електронний журнал. - 2025. - № 3. - С. 65-68. DOI https://doi.org/10.32782/2524-0374/2025-3/13uk_UA
dc.identifier.issn2524-0374-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14082-
dc.descriptionThe article contains a consistent and systematic analysis of the domestic model of organizational and legal counteraction to factors of racial discrimination. The work provides a description of the features of the evolutionary development of the relevant regulatory framework, which is formed in the dimension of protecting the human right not to be discriminated, and it explores the application of relevant regulatory mechanisms in law enforcement practice. The study assesses the effectiveness of the normative establishment of the national model of organizational and legal tools of countering racial discrimination in Ukraine in accordance with the International Convention on the Elimination of All Forms of Racial Discrimination and the system of documents of the UN Committee on the Elimination of Racial Discrimination, as well as in the activities of the relevant UN Special Rapporteur. The author assessed the relevant international standards and national regulatory framework, primarily the norms of the Law of Ukraine “On the Principles of Preventing and Combating Discrimination in Ukraine” of 2012 and the Law of Ukraine “On Preventing and Combating Anti-Semitism in Ukraine” of 2021, and relevant judicial and administrative practice. The article proposes a consistent comparative analysis of the effectiveness of the implementation of these acts and suggests ways to improve them. The author proves that in Ukraine, aspects of procedural response to facts of racial discrimination have not been reflected in the mentioned Laws of Ukraine, and therefore the procedures for organizational and legal support of combating racial discrimination still need to be improved. Thus, the article indicates that Ukraine needs to take measures to establish the competence of a national authority that would have the authority to conduct a preliminary assessment of alleged violations of the International Convention on the Elimination of All Forms of Racial Discrimination of 1965 in accordance with its Article 14, before submitting individual petitions to the UN Committee on the Elimination of Racial Discrimination.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проведене послідовний та системний аналіз вітчизняної моделі організаційній та правовій протидії факторам расової дискримінації. У роботі надане характеристику особливостей еволюційного розвитку релевантної нормативної бази, що є сформованою у вимірі захисту права людини не бути дискримінованим та досліджене застосування релевантних нормативних механізмів у правозастосовчій практиці. У дослідженні проведене оцінку ефективності нормативного встановлення національної моделі організаційних та правових засобів протидії в Україні расовій дискримінації згідно з Міжнародною конвенцією про ліквідацію всіх форм расової дискримінації та системи документів Комітету з ліквідації расової дискримінації ООН, а також у діяльності профільного Спеціального доповідача ООН. Авторкою здійснене оцінку відповідних міжнародних стандартів та національної нормативної бази, насамперед норм Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» 2012 р. та Закону України «Про запобігання та протидію антисемітизму в Україні» 2021 р. й відповідної судової й адміністративної практики. У статті запропоноване послідовний порівняльний аналіз ефективності реалізації цих актів та запропоновані шляхи їх удосконалення. Авторка доводить, що в Україні аспекти процедурного реагування на факти расової дискримінації не отримали відображення у згаданих Законах України, а тому процедури організаційно-правового забезпечення протидії расовій дискримінації ще потребують на власне удосконалення. Так саме у статті вказане, що Україні необхідно вжити заходів із встановлення компетенції національного органу влади, якій мав би повноваження попередньої оцінки ймовірних порушень Міжнародної конвенції про ліквідацію всіх форм расової дискримінації 1965 р. відповідно до її ст. 14, до подання індивідуальних петицій до Комітету з протидії расовій дискримінації ООН.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectадміністративне судочинствоuk_UA
dc.subjectadministrative justiceuk_UA
dc.subjectантисемітизмuk_UA
dc.subjectanti-Semitismuk_UA
dc.subjectКомітет з ліквідації расової дискримінаціїuk_UA
dc.subjectCommittee on the Elimination of Racial Discriminationuk_UA
dc.subjectправа людиниuk_UA
dc.subjecthuman rightsuk_UA
dc.subjectправо не бути дискримінованимuk_UA
dc.subjectright not to be discriminateduk_UA
dc.subjectрасова дискримінаціяuk_UA
dc.subjectracial discriminationuk_UA
dc.titleОрганізаційно-правові питання протидії расовій дискримінації в Україніuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational and legal aspects of the counteraction of racial discrimination in Ukraineuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc341.375uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orhanizatsiino_p.pdf421,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.