Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвидкий, Назар Олександрович-
dc.contributor.authorShvydkyi, Nazar-
dc.date.accessioned2024-06-24T07:05:33Z-
dc.date.available2024-06-24T07:05:33Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationШвидкий Н. О. Інноваційні технології як фактор формування стратегії управління якість продукції. The driving force of science and trends in its development: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the V International Scientific and Theoretical Conference, December 22, 2023. Coventry, United Kingdom: International Center of Scientific Research. Наук. кер.: Д. М.Утеченко. С. 43-45uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11979-
dc.descriptionThe main directions of innovative innovations to improve the efficiency of the enterprise were determined, the impact of innovative technologies on improving the quality of products was investigated. The innovative way of development of enterprises with the introduction of innovative technologies for the production of products that meet the requirements and wishes of the consumer provides a competitive advantage to the enterprise in a certain segment of the market, allows to increase income from sold products or provided services.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто основні напрямки інноваційних нововведень для покращення ефективності роботи підприємства, досліджено вплив інноваційних технологій на підвищення якості продукції. Інноваційний шлях розвитку підприємств з впровадженням інноваційних технологій з виробництва продукції, які відповідають вимогам і бажанню споживача, забезпечує конкурентну перевагу підприємству у певному сегменті ринку, дозволяє збільшити доходи від реалізованої продукції або наданих сервісних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher«Міжнародний центр наукових досліджень»uk_UA
dc.subjectінновації, інноваційні технології, сервісне обслуговування, ринок збуту, конкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectinnovations, innovative technologies, service, sales market, competitivenessuk_UA
dc.titleІнноваційні технології як фактор формування стратегії управління якість продукціїuk_UA
dc.title.alternativeInnovative technologies as a factor in the formation of product quality management strategyuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інноваційні технології як фактор формування.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.