Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожна, Руслана Павлівна-
dc.contributor.authorZadorozhna, Ruslana-
dc.date.accessioned2024-06-10T11:59:10Z-
dc.date.available2024-06-10T11:59:10Z-
dc.date.issued2024-04-18-
dc.identifier.citationЗадорожна Р.П. Потенціал використання теорії поколінь в управлінні проєктними командами. Ефективна економіка. 2024. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/3519uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11665-
dc.descriptionThe article explores the essence and basic principles of the generational theory by W. Strauss and N. Howe from the perspective of project team management. It provides a characterization of how the authors interpret the concept of "generation" and understand the development of countries' history as a sequence of 80-90-year cycles. The epochs within these cycles and the corresponding generational archetypes are described. It is shown that contemporary researchers use demographic, socio-economic, technological, values-based, and psychological criteria to identify generations. However, there is no consensus on the time boundaries for individual generations. The historical circumstances in which the Baby Boomers, Generation X, Generation Y (Millennials), and Generation Z (Centennials) were formed are characterized. The values and behavioral characteristics of these generations' representatives are investigated. Based on the analysis, a generalized view is proposed: Baby Boomers as predictable conservatives with the most stable demands; Generation X as professionals oriented towards long-term employment relationships; Generation Y (Millennials) as a network generation not focused on long-term employment relationships; Generation Z (Centennials) as a digital postmodern generation. The justification for using the generational theory approach to improve communication and enhance understanding among team members of different ages, life experiences, and values is provided. Professional and communication skills of generations (hard and soft skills) are determined in terms of their application in project work execution. Means of value motivation are identified, and suggestions for improving project team management, including representatives from the Baby Boomer, Generation X, Millennials, and Centennials generations, are developed.uk_UA
dc.description.abstractВ статті з позицій управління проєктними командами досліджено сутність та основні засади теорії поколінь В. Штрауса та Н. Хоува. Надано характеристику трактування авторами поняття «покоління» та розуміння ними розвитку історії країн як послідовності 80-90-річних циклів. Описано епохи в рамках цих циклів та відповідні їм архетипи поколінь. Показано, що сучасні дослідники для виділення поколінь використовують демографічний, соціально-економічний, технологічний, ціннісний та психологічний критерії. При цьому відсутня одностайність при виділенні часових меж окремих поколінь. Охарактеризовано історичні обставини, в яких формувались покоління бебі-бумерів, X, Y та Z. Досліджено ціннісні та поведінкові особливості представників цих поколінь. На підставі виконаного аналізу запропоновано узагальнене бачення покоління бебі-бумерів як передбачуваних консерваторів з найбільш стійкими запитами; покоління X – як професіоналів, орієнтованих на довгострокові трудові відносини; покоління Y (міленіалів) – як покоління мережі, не орієнтованого на тривалі трудові відносини; покоління Z (центеніалів) – як цифрового покоління постмодерну. Обґрунтовано доцільність використання підходу теорії поколінь для поліпшення комунікацій та покращення взаєморозуміння між членами команди різного віку, життєвого досвіду та ціннісних установок. Визначено професійні та комунікаційні навички поколінь (hard- і soft-skills) з погляду їх застосування при виконанні проєктних робіт. Ідентифіковано засоби ціннісної мотивації та розроблено пропозиції щодо поліпшення управління проєктними командами, до складу яких входять представники поколінь бебі-бумерів, X, міленіалів та центеніалів.uk_UA
dc.description.sponsorship-uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectуправління проєктамиuk_UA
dc.subjectкоманда проєктуuk_UA
dc.subjectтеорія поколіньuk_UA
dc.subjectбебі-бумериuk_UA
dc.subjectпокоління Хuk_UA
dc.subjectміленіалиuk_UA
dc.subjectцентеніалиuk_UA
dc.subjectproject managementuk_UA
dc.subjectproject teamuk_UA
dc.subjectgenerational theoryuk_UA
dc.subjectBaby Boomersuk_UA
dc.subjectGeneration Xuk_UA
dc.subjectMillennialsuk_UA
dc.subjectCentennialsuk_UA
dc.titleПотенціал використання теорії поколінь в управлінні проєктними командамиuk_UA
dc.title.alternativePotential of utilizing generational theory in project team managementuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc005.1:005.8uk_UA
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.32702/2307-2105.2024.4.38-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zadorozhna_generations.pdf409,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.