Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогоріла, Світлана Григорівна-
dc.contributor.authorPohorila, Svitlana-
dc.contributor.authorТимчук, Інна Миколаївна-
dc.contributor.authorTymchuk, Inna-
dc.date.accessioned2024-05-29T12:52:00Z-
dc.date.available2024-05-29T12:52:00Z-
dc.date.issued2024-03-20-
dc.identifier.citationПогоріла С. Г. Інноваційні підходи до організації самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни «українська мова (за професійним спрямуванням) в аграрному ЗВО / С. Г. Погоріла, І. М. Тимчук // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : збірник наукових праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. (Український державний університет імені Михайла Драгоманова, 20 березня 2024 р.). - Київ, 2024. - С. 530-535.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11548-
dc.descriptionThe article examines innovative approaches to the organization of students' independent work in the process of learning the Ukrainian language (professionally oriented). Special attention is paid to the role of creative tasks in increasing students' learning motivation when performing independent work. Different types and forms of students' independent work are given. The results of training are characterized. Attention is focused on increasing interest in the formation of students' communication skills, the development of cognitive activity and independence, and the formation of the creative personality of the future specialist in the agrarian sphere.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто інноваційні підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення української мови (за професійним спрямуванням). Особливу увагу приділено ролі творчих завдань у підвищенні мотивації навчання студентів при виконанні самостійної роботи. Наведено різні види та форми самостійної роботи студентів. Охарактеризовано результати навчання. Акцентовано увагу на посиленні інтересу до формування комунікативних навичок студентів, розвитку пізнавальної діяльності і самостійності та становленню творчої особистості майбутнього фахівця аграрної сфери.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет імені Михайла Драгомановаuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UA
dc.subjectindependent work of studentsuk_UA
dc.subjectінноваційні підходиuk_UA
dc.subjectinnovative approachesuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjecteducational activitiesuk_UA
dc.subjectрезультати навчанняuk_UA
dc.subjectlearning outcomesuk_UA
dc.subjectметодичні матеріалиuk_UA
dc.subjectmethodical materialsuk_UA
dc.subjectтворчі завданняuk_UA
dc.subjectcreative tasksuk_UA
dc.subjectкомунікативні навичкиuk_UA
dc.subjectcommunicative skillsuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectknowledgeuk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectskillsuk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectcognitive activityuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectself-controluk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до організації самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни «українська мова (за професійним спрямуванням) в аграрному ЗВОuk_UA
dc.title.alternativeInnovative approaches to the organization of independent work of students during the study of the discipline "Ukrainian language (for professional direction) in the agricultural higher education institutionuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc811.161.2:378:63-059.1:005.591.6uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovats_pidkhody.pdf2,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.