Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухарець, Савелій Миколайович-
dc.contributor.authorKukharets, Savelii-
dc.contributor.authorБілецький, Віктор Романович-
dc.contributor.authorBiletsky, Victor-
dc.contributor.authorЧуба, В'ячеслав Володимирович-
dc.contributor.authorChuba, Viacheslav-
dc.contributor.authorШеремет, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorSheremet, Dmytro-
dc.date.accessioned2024-04-09T08:51:53Z-
dc.date.available2024-04-09T08:51:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКухарець С. М., Білецький В. Р., Чуба В.В., Шеремет Д. О. Теоретичне обґрунтування напруженого стану ґрунту // Науковий вісник НУБіП України. Серія: техніка та енергетика АПК. –2017. – Вип. 275. – С. 242–251.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10904-
dc.descriptionEngines of machine-tractor units deform and compact the soil, adversely affecting the change in its structure. To reduce the negative impact on the soil, it is necessary to determine the optimal design parameters of wheeled propellers of machine and tractor units. The article deals with the interaction with the soil of a pair of wheeled propellers and developed a scheme for determining the stress fields for the applied vertical load. The task is formulated for calculating the stressed state of the soil environment, which allows us to determine the level of the stressed state under the wheel propulsors of machinetractor aggregates. This makes it possible to fulfill and justify the parameters of the applied tires, which are capable of providing a level of normal stresses in the soil below the permissible levels. As a result of solving the inverse contact problem under the condition of uniform distribution of contact stresses, a mathematical model is obtained. The solution of the obtained mathematical model allows performing computer simulation of the influence of the width of wheeled propulsors of machine-tractor aggregates on the stresses arising in the soil. The obtained model is universal and allows to carry out investigations of wheeled propellers of different size. The theoretical modeling of the seed plant operation in the composition of a 100 kN energy source and a seeding unit of 30 kN was performed. The stress distribution in the ground environment for the front and rear axles is obtained. It was established that the limiting value of normal stresses in the soil, for sod-podzolic soils of medium degree of gleying is less than 0,113 MPa.uk_UA
dc.description.abstractРушії машинно-тракторних агрегатів деформують та ущільнюють ґрунт, негативно впливаючи на зміну його структури. Для зменшення негативного впливу на ґрунт необхідно визначати оптимальні конструкційні параметри колісних рушіїв машинно-тракторних агрегатів. В статті розглянуто взаємодію із ґрунтом пари колісних рушіїв та розроблена схема для визначення полів напружень для прикладеного вертикального навантаження. Сформовано задачу для розрахунку напруженого стану ґрунтового середовища, яка дозволяє визначити рівень напруженого стану під колісними рушіями машинно-тракторних агрегатів. Це дозволяє виконати й обґрунтувати параметри застосованих шин, які здатні забезпечити рівень нормальних напружень в ґрунті нижче допустимих. В результаті рішення оберненої контактної задачі при умові рівномірного розподілення контактних напружень, отримано математичну модель. Рішення отриманої математичної моделі дозволяє виконати комп’ютерне моделювання впливу ширини колісних рушіїв машино-тракторних агрегатів на напруження, які виникають в ґрунті. Отримана модель є універсальною та дозволяє виконувати дослідження колісних рушіїв різного типорозміру. Виконано теоретичне моделювання роботи посівного комплексу у складі енергозасобу вагою 100 кН та посівного агрегату 30 кН. Отримано розподіл напружень в ґрунтовому середовищі для передньої та задньої вісі. Встановлено, що гранична величина нормальних напружень в ґрунті, для дерново-підзолистого ґрунту середнього ступеня оглеєння менша за 0,113 МПа.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет біоресурсів і природокористування Україниuk_UA
dc.subjectКолесаuk_UA
dc.subjectwheelsuk_UA
dc.subjectмашинно-тракторний агрегатuk_UA
dc.subjectmachine-tractor unituk_UA
dc.subjectнормальні напруженняuk_UA
dc.subjectnormal stressesuk_UA
dc.subjectдотичні напруженняuk_UA
dc.subjecttangential stressesuk_UA
dc.subjectструктура ґрунтуuk_UA
dc.subjectstructure soiluk_UA
dc.titleТеоретичне обґрунтування напруженого стану ґрунтуuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical substantiation of tension state of soiluk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc631.4;631.31uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Machinery & Energetics_No. 275-242-251.pdf837,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.