Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10804
Title: Методичні розробки з написання курсової роботи з кормовиробництва студентами IV курсу агрономічного факультету
Other Titles: Methodical developments for writing a coursework on fodder production by students of the IV year of the agronomic faculty
Authors: Панченко, Тарас Валентинович
Panchenko, Taras
Ткачук, Василь Микитович
Tkachuk, Vasyl
Козак, Леонід Андрійович
Kozak, Leonid
Keywords: Методичні розробки;Methodical development;курсова робота з кормовиробництва;course work on fodder production;агрономія;agronomy;Технологія вирощування кормової культури;Technology of growing fodder crops;Технологічна карта вирощування культури;Technological map of crop cultivation;Зелений конвеєр;Green conveyor
Issue Date: 5-Dec-2005
Publisher: Білоцерківський ДАУ
Abstract: Практичне навчання студентів – важлива складова частина навчально-виховного процесу вищого навчального закладу. Його мета – закріпити і поглибити знання, одержані в процесі теоретичного навчання, привити необхідні уміння і навички практичної роботи за спеціальністю, набути організаторських здібностей. Practical training of students is an important component of the educational process of a higher educational institution. Its purpose is to consolidate and deepen the knowledge obtained in the process of theoretical training, to inculcate the necessary skills and abilities of practical work in the specialty, to acquire organizational skills.
Description: Методичні розробки з написання курсової роботи з кормовиробництва студентами IV курсу агрономічного факультету: Панченко Т.В., Ткачук В.М., Козак Л.А. БДАУ. – Біла Церква – 2005 рік. – 10 с.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10804
metadata.dc.identifier.udc: 633.2/3:378.2(07)
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
курсова корм.2005.pdf535,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.