Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10665
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKukharets, Savelii-
dc.contributor.authorКухарець, Савелій Миколайович-
dc.contributor.authorZabrodskyi, Andrii-
dc.contributor.authorЗабродський, Андрій Петрович-
dc.contributor.authorBiletskiy, Victor-
dc.contributor.authorБілецький, Віктор Романович-
dc.contributor.authorChuba, Viacheslav-
dc.contributor.authorЧуба, В’ячеслав Володимирович-
dc.date.accessioned2024-03-27T18:03:12Z-
dc.date.available2024-03-27T18:03:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationS. Kukharets, A. Zabrodskyi, V. Biletskii, V. Chuba. the substantiation of the tense state of soil under condition of its interaction with wheels // Науковий журнал Житомирського агроекологічного університету «Наукові горизонти». – ЖНАЕУ: 2018. – № 4 (67). № 4 (67), 2018 р. С.3–9uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10665-
dc.descriptionНа полях широко використовуються машинно-тракторні агрегати, що складаються із важких тракторів та відповідних їм агрегатів. Використання таких машиннотракторних агрегатів забезпечує зниження енерговитрат та скорочення витрат праці. Проте рушії важкої техніки активно деформують та ущільнюють ґрунт, що призводить до зміни агрономічно цінної структури ґрунту та до значного погіршення агроекологічного стану ґрунту. Застосовування важких машинно-тракторних агрегатів вимагає встановлення для колісних рушіїв оптимальних конструкційних параметрів. Оптимізовані рушії сприятимуть зменшенню переущільненню та руйнуванню родючого шару ґрунту. В статті розглянуто взаємодію із ґрунтом пари колісних рушіїв та розроблена схема для визначення полів напружень для прикладеного вертикального навантаження. Сформоване завдання для розрахунку напруженого стану ґрунтового середовища. Сформоване завдання дозволяє визначити рівень напруженого стану під колісними рушіями машинно-тракторних агрегатів. Визначення рівня напруженого стану дозволяє знайти й обґрунтувати параметри колісних шин. Використання таких шин дозволить забезпечити рівень нормальних напружень в ґрунті нижче допустимих. У результаті рішення оберненої контактної задачі за умови рівномірного розподілення контактних напружень, отримано математичну модель. Рішення отриманої математичної моделі дозволяє виконати комп’ютерне моделювання впливу ширини колісних рушіїв машино-тракторних агрегатів на напруження, які виникають в ґрунті. Отримана модель є універсальною та дозволяє виконувати дослідження колісних рушіїв різного типорозміру. Виконано теоретичне моделювання роботи машинно-тракторного агрегату. Отримано розподіл напружень в ґрунтовому середовищі.uk_UA
dc.description.abstractMachine and tractor devices which consist of large tractors and devices corresponding to them, are widely used in the fields. The use of such machine- and- tractor devices results in reduction of both energy usage and labor inputs. But the wheels of large tractors deform and consolidate the soil that results in changes of healthy soil structure as well as in worsening of the agro-ecological soil condition. The use of large machine- and tractor devices requires laying down of optimal constructional parameters for wheels. Optimized wheels will facilitate the decrease of both consolidation and devastation of the soil’s fertile layer. The paper considers the interaction between the soil and the wheels. The scheme for determining the distribution of tension in soil under condition of vertical loading, has been developed. The task for the calculation of the tense state of soil has been formed. This task makes it possible to determine the level of tension in soil under the wheels of machine- and- tractor devices. The determination of the level of tension in soil enables to determine and to substantiate the parameters of the wheel tires. The use of such tires will make it possible to provide the level of normal state of tension in soil lower than a permissible level. As follows from solving a reverse contact problem, and under condition of equal distribution of contact pressure, a mathematic model has been received. The received mathematic model makes it possible to perform a computer simulation of the effects of wheels’ width of the machine-and-tractor devices on tension which takes place in soil. The received model is universal and makes it possible to carry out the study of wheels of various standard sizes. A theoretical simulation of the performance of a machineand-tractor device has been made. The distribution of tension in soil environment is given.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаукові горизонтиuk_UA
dc.subjectwheelsuk_UA
dc.subjectколесаuk_UA
dc.subjectmachine-and-tractor deviceuk_UA
dc.subjectмашиннотракторний агрегатuk_UA
dc.subjectnormal tensionuk_UA
dc.subjectнормальні напруженняuk_UA
dc.subjecttangent tensionuk_UA
dc.subjectдотичні напруженняuk_UA
dc.subjectsoil structureuk_UA
dc.subjectструктура грунтуuk_UA
dc.titleThe substantiation of the tense state of soil under condition of its interaction with wheelsuk_UA
dc.title.alternativeОбґрунтування напруженого стану ґрунту при взаємодії із колісними рушіямиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc631.4; 631.31uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The substantiation of the tense state of soil under condition.pdf718,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.