Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарчук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorMakarchuk, Vitaliy-
dc.date.accessioned2024-03-26T17:25:45Z-
dc.date.available2024-03-26T17:25:45Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.citationМакарчук В. В. Гарантії діяльності правоохоронних органів як суб’єктів формування та реалізації державної політики у сфері національної безпеки та оборони / В. В. Макарчук // Держава та регіони. Сер. Право. - 2022. - № 2 (76). С. 29–33. DOI https://doi.org/10.32840/1813-338X-2022.2.4uk_UA
dc.identifier.issn1813-338Х-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10651-
dc.descriptionThe concept, structure, approaches to understanding, mechanisms of implementation and ensuring guarantees of the activity of law enforcement agencies as subjects of formation and implementation of state policy in the field of national security and defense are analyzed. The organizational and functional aspects of guaranteeing the activity of law enforcement agencies as subjects of the formation and implementation of state policy in the field of national security and defense have been studied. The instrumental component of the formation and implementation of state policy in the field of national security and defense by law enforcement agencies to guarantee the implementation of such activities is considered. It was determined that the most common definition of the term “guarantee” in the scientific literature is to understand it as concrete means that provide an opportunity to implement a certain action. At the same time, to a greater extent, it means that the state guarantees that all conditions are created so that people can enjoy their rights and freedoms, and authorities can exercise their powers. It has been proven that the process of creating regulatory, organizational, technical, and other necessary conditions by the entities authorized by the state to enable proper implementation by law enforcement officers should be understood as ensuring the activity of law enforcement agencies as subjects of the formation and implementation of state policy in the field of national security and defense by their authorities in this area. It is taken into account that the forms and methods of activity of law enforcement agencies as subjects of the formation and implementation of state policy in the field of national security and defense without guarantees have no value, because on the one hand, the principle of guarantee provides both a clear fixation of the powers of the subjects under investigation, and their proper implementation, supported by measures of responsibility for inappropriateness, and on the other hand, it provides the possibility of their implementation in general for the benefit of society and the state.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано поняття, структура, підходи до розуміння, механізми реалізації та забезпечення гарантій діяльності правоохоронних органів як суб’єктів формування та реалізації державної політики у сфері національної безпеки та оборони. Досліджено організаційні та функціональні аспекти гарантії діяльності правоохоронних органів як суб’єктів формування та реалізації державної політики у сфері національної безпеки та оборони. Розглянуто інструментальну складову формування та реалізації державної політики у сфері національної безпеки та оборони правоохоронними органами гарантії здійснення такої діяльності. Визначено, що найбільш поширеним в науковій літературі визначенням терміну «гарантії» є розуміння його як конкретних засобів, що надають можливість реалізовувати певну дію. При цьому більшою мірою йдеться про те, що держава гарантує, що створено всі умови для того, щоб людина могла користуватися своїми правами та свободами, а органи влади – реалізовувати повноваження. Доведено, що під забезпеченням діяльності правоохоронних органів як суб’єктів формування та реалізації державної політики у сфері національної безпеки та оборони слід розуміти процес створення нормативних, організаційних, технічних та інших необхідних умов з боку уповноважених від держави суб’єктів задля надання можливості належного виконання правоохоронними органами їхніх повноважень у цій сфері. Враховано, що форми та методи діяльності правоохоронних органів як суб’єктів формування та реалізації державної політики у сфері національної безпеки та оборони без гарантій не мають ніякої цінності, адже з одного боку, принцип гарантованості передбачає як чітку фіксацію повноважень досліджуваних суб’єктів, так і належну їхню реалізацію, підкріплену мірами відповідальності за неналежність, а з іншого – забезпечує можливість загалом їхнього втілення на благо суспільства та держави.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectсоціальний захистuk_UA
dc.subjectsocial protectionuk_UA
dc.subjectмеханізм реалізації гарантійuk_UA
dc.subjectguarantee implementation mechanismuk_UA
dc.subjectорганізаційні гарантіїuk_UA
dc.subjectorganizational guaranteesuk_UA
dc.subjectфункціональні гарантіїuk_UA
dc.subjectfunctional guaranteesuk_UA
dc.subjectцивільний контрольuk_UA
dc.subjectcivil controluk_UA
dc.subjectгромадський контрольuk_UA
dc.subjectpublic controluk_UA
dc.titleГарантії діяльності правоохоронних органів як суб’єктів формування та реалізації державної політики у сфері національної безпеки та оборониuk_UA
dc.title.alternativeGuarantees of the activity of law enforcement agencies as subjects of formation and implementation of state policy in the field of national security and defenseuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc342.95uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Harantii_diialno.pdf225,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.