Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛинник, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorLynnyk, Tetiana-
dc.date.accessioned2024-02-17T10:46:32Z-
dc.date.available2024-02-17T10:46:32Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationЛинник Т. В. Правове програмування деокупації та реінтеграції Криму в сучасних умовах / Т. В. Линник // Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2023. - № 1. - С. 135-140. DOI https://doi.org/10.32782/39221443uk_UA
dc.identifier.issn2408-9257-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10121-
dc.descriptionThe article examines the issues of the content, the development of the evaluation of effectiveness and the forecast of the implementation of normative program acts related to the de-occupation and reintegration of the Crimea. The specifics of the corresponding Strategy approved in 2021 and the Action Plan for its implementation are determined, the prospects of the impact of these acts on governing, organizational and law enforcement processes in the need to counter the ongoing large-scale aggression against Ukraine are characterized. The author substantiates the rather conditional phasing of the new edition of the Plan from April 4, 2023, which actually divides it into three groups of measures according to the chronology of implementation: – temporary measures, which primarily, according to their content, relate to the de-occupation of Crimea, with established deadlines for implementation until the end of 2024; – open-ended measures are designed for the period of occupation, which, accordingly, relate specifically to the de-occupation of Crimea; – temporary and indefinite measures to be implemented in the de-occupied Crimea as part of its reintegration. The conducted analysis allows the author to come to the conclusion that Ukraine is taking active programmatic measures for the deoccupation and reintegration of Crimea, which is particularly reflected in the plans approved by government orders since 2018. The specified plans provide for a special administrative way of monitoring the implementation, and their measures can be divided into de-occupation and reintegration measures. The author attributes the need for their correlation with strategic security documents and budget programming to the main challenges of the mentioned government plans. The issue of public control over the implementation of plans for the deoccupation and reintegration of Crimea should become the basis for new scientific research.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджені питання змісту, розвитку оцінки ефективності та прогнозу реалізації нормативних програмних актів, пов’язаних із де-окупацією та реінтеграцією Криму. Визначено специфіку схвалених у 2021 році відповідної Стратегії та плану дій з її реалізації, охарактеризоване перспективи впливу цих актів на управлінські, організаційні та правозастосовні процеси за потреби протидії масштабної агресії проти України, яка триває. Автор обґрунтовує доволі умовну етапність нової редакції плану від 4 квітня 2023 року, який фактично за хронологією виконання поділяє на три групи заходів: – строкові заходи, які насамперед, згідно їх змісту, стосуються деокупації Криму, із встановленими термінами виконання до кінця 2024 р.; – безстрокові заходи розраховані на період окупації, які відповідно стосуються саме деокупації Криму; – строкові та безстрокові заходи які мають виконуватися у деокупованому Криму в рамках його реінтеграції. Здійснений аналіз дозволяє автору прийти до висновку, що Україна вживає активних програмних заходів із деокупації та реінтеграції Криму що зокрема знаходить своє відображення у планах, схвалюваних з 2018 року урядовими розпорядженнями. Зазначені плани передбачають спеціальний адміністративний шлях контролю за виконанням, а їх заходи можна розподілити на де окупаційні та реінтеграційні. До основних викликів зазначених урядових планів автор відносить потребу їх кореляції із стратегічними безпековими документами та із бюджетним програмуванням. Питання громадського контролю за виконанням планів деокупації та реінтеграції Криму має стати підґрунтям для нових наукових досліджень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectросійська агресіяuk_UA
dc.subjectrussian aggressionuk_UA
dc.subjectплан дійuk_UA
dc.subjectaction planuk_UA
dc.subjectправова програмаuk_UA
dc.subjectlegal programuk_UA
dc.subjectпрограмні актиuk_UA
dc.subjectprogram actsuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectтимчасово окуповані територіїuk_UA
dc.subjecttemporarily occupied territoriesuk_UA
dc.titleПравове програмування деокупації та реінтеграції Криму в сучасних умовахuk_UA
dc.title.alternativeLegal programming of the deoccupation and reintegration of Crimea in modern conditionsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc341.375uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pravove_prohramu.pdf284,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.