Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочеригін, Леонід Юрійович-
dc.contributor.authorKocheryhin, Leonid-
dc.date.accessioned2024-02-15T12:56:34Z-
dc.date.available2024-02-15T12:56:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКочеригін Л. Ю. Методика організації індивідуальної роботи зі спеціальних дисциплін майбутніх землевпорядників у ВНЗ I - II рівнів акредитації : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. Ю. Кочеригін; КМ України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ, 2015. - 20 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10057-
dc.descriptionThe updating of the modern system of professional training of specialists, which has been carried out in Ukraine over the past decades, requires scientific and theoretical justification and experimental practical confirmation of the latest models, technologies and methods in the system of higher professional education. The specified processes take place in the conditions of the general globalization of the cultural and educational space of Ukraine, are based on the basic principles of the Bologna Declaration, and involve the creation of effective models of professional training of specialists based on the competence approach, based on the qualification framework of one or another profession. The main directions of the development of the space of higher education, focused on the introduction of innovative forms and methods of professional training of specialists, are presented in the regulatory and legal field of our stateuk_UA
dc.description.abstractОновлення сучасної системи професійної підготовки фахівців, яке здійснюється в Україні упродовж останніх десятиліть, вимагає науково-теоретичного обґрунтування та експериментального практичного підтвердження новітніх моделей, технологій і методик у системі вищої професійної освіти. Означені процеси відбуваються в умовах загальної глобалізації культурно-освітнього простору України, ґрунтуються на основних засадах Болонської декларації, передбачають створення ефективних моделей професійної підготовки фахівців на засадах компетентнісного підходу, виходячи з кваліфікаційних рамок тієї чи іншої професії. Основні напрями розбудови простору вищої освіти, орієнтованої на запровадження інноваційних форм і методів професійної підготовки фахівців, презентовані у нормативно-правовому полі нашої державиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectteaching methoduk_UA
dc.subjectіндивідуальне навчанняuk_UA
dc.subjectindividual traininguk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectіндивідуальні завданняuk_UA
dc.subjectindividual tasksuk_UA
dc.titleМетодика організації індивідуальної роботи зі спеціальних дисциплін майбутніх землевпорядників у ВНЗ I-II рівнів акредитаціїuk_UA
dc.title.alternativeMethodology for organizing individual work on special disciplines of future land managers in higher education institutions of I-II levels of accreditationuk_UA
dc.typeАвторефератuk_UA
dc.identifier.udc378.147.111:332.3.007.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.