Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Тип матеріалу
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Інституційний Репозитарій Білоцерківського НАУ
Репозитарій Білоцерківського НАУ
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Факультети Університету
СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ ФАКУЛЬТЕТ
Славістичної філології, педагогіки та методики викладання
Навчальні видання
Наукові публікації
Інші публікації
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Тип матеріалу
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Тип матеріалу
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
Тип матеріалу
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 11-12 зі 12.
назад
1
2
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2019-04
Формування навички читання та розуміння україномовного тексту у студентів-іноземців
Карпенко, Світлана Дмитрівна
;
Karpenko, Svitlana
2022
Особливості використання комунікативного підходу для формування навичок усної комунікації іноземних студентів на заняттях з української мови як іноземної
Тимчук, Інна Миколаївна
;
Timchuk, Inna
;
Погоріла, Світлана Григорівна
;
Pohorila, Svitlana
Перегляд
Автор
6
Karpenko, Svitlana
6
Карпенко, Світлана Дмитрівна
4
Pohorila, Svitlana
4
Погоріла, Світлана Григорівна
4
Тимчук, Інна Миколаївна
3
Rudakova, Tetyana
3
Рудакова, Тетяна Миколаївна
2
Timchuk, Inna
2
Tymchuk, Inna
1
Baran, Nataliia
.
далі >
Тема
11
Ukrainian as a foreign language
5
reading
5
читання
3
international students
3
студенти-іноземці
2
communicative skills
2
language training
2
motivation
2
speech activity
2
teaching methodology
.
далі >
за датою випуску
9
2019
1
2018
1
2020
1
2022
Тип матеріалу
4
Стаття
4
Тези доповідей, Матеріали конфере...
2
Книга
2
Методичні рекомендації