Перегляд зібрання за групою - Автори Артімонова, Ірина Вікторівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 11 до 30 із 77 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Аграрні та агропродовольчі структури в умовах посилення турбулентностіГаврик, Олеся Юріївна; Havryk, Olesia; Шуст, Олена Анатоліївна; Shust, Olena; Варченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Крисанов, Дмитро Федосович; Krysanov, Dmytro; Артімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna; Варченко, Ольга Олександрівна; Varchenko, Olga; Вернюк, Наталія Олександрівна; Vernyuk, Natalia; Драган, Оксана Олександрівна; Dragan, Oksana; Зубченко, Вікторія Володимирівна; Zubchenko, Victoria; Ткаченко, Катерина Віталіївна; Tkachenko, Kateryna
2020Аналіз діяльності фондових бірж на ринку цінних паперів УкраїниАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2021Аналіз кредитно-інвестиційної діяльності державних банків УкраїниАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna; Бєлозерських, Василь Єгорович; Bielozerskykh, Vasyl
2010Вплив ціни на формування споживчого попиту на аграрну продукціюАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2019Вплив євроінтеграційних процесів на агропродовольчий сектор УкраїниАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2019Глобалізаційні детермінанти експортоорієнтованого розвитку агропродовольчого ринку УкраїниАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2019Детермінанти розвитку інфраструктури агропродовольчого ринку в умовах глобалізаціїАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2021Детермінанти формування агропродовольчих ланцюгів в середовищі домогосподарств УкраїниПаска, Ігор Миколайович; Paska, Ihor; Гринчук, Юлія Сергіївна; Grynchuk, Yuliia; Артімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2009Засади та напрями впровадження сучасної концепції маркетингу у практичну діяльність аграрних товаровиробниківАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Засади формування маркетингових стратегій агропідприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2012Класифікація чинників і видів господарських ризиків аграрних підприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2014Концептуальні підходи до дослідження системи продовольчої безпекиАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2010Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємстваАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2020Логістичне управління матеріально-технічним забезпеченням виробничої діяльності сільськогосподарських підприємствVarchenko, Olga; Варченко, Ольга Миронівна; Artimonova, Iryna; Артімонова, Ірина Вікторівна; Herasymenko, Iryna; Герасименко, Ірина Олександрівна; Kachan, Dmytro; Качан, Дмитро Анатолійович
2010Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2021Методичні підходи до управління грошовими потоками в рамках оцінки вартості підприємства корпоративного типуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina; Герасименко, Ірина Олександрівна; Herasymenko, Irina; Гутко, Людмила Миколаївна; Gutko, Ludmila
2021Моделі поведінки інвесторів на фінансовому ринкуВарченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Артімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna; Ткаченко, Катерина Віталіївна; Tkachenko, Kateryna; Варченко, Ольга Олександрівна; Varchenko, Olga
2021Напрями удосконалення методики оцінки кредитоспроможності потенційних позичальників банкуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina; Солодуха, Максим Петрович; Soloduha, Maksym
2014Напрями удосконалення механізму державного регулювання ринку цукруАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Iryna
2017Обгрунтування засобів стимулювання збуту на агропродовольчому ринкуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina