Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Вплив конкурентоспроможності продукції на ефективність комерційної діяльності молокопереробного підприємства ТОВ «Білоцерківський молочний комбінат»Гнєдіч, Валентина Іванівна; Hnyedich, Valentyna
2018Компетентісний підхід в системі підготовки молодших спеціалістів - важлива складова успішної професійної самореалізації випускників коледжуГнєдіч, Валентина Іванівна; Матвієнко, Валентина Михайлівна; Hnyedich, Valentyna; Matvienko, Valentyna
2019Основні стратегічні напрями діяльності вітчизняних підприємств цукропереробної галузі та їх вплив на ефективність розвитку ринку харчових продуктівГнєдіч, Валентина Іванівна; Hnyedich, Valentyna
2015Безпечність та якість хлібобулочних виробів підприємств хлібопекарської галузі Київського регіонуГнєдіч, Валентина Іванівна; Hnyedich, Valentyna
2019Інноваційний підхід до організації практичного навчання студентів - запорука формування професійно-комунікативної компетентності молодших спеціалістівГнєдіч, Валентина Іванівна; Вовк, Лариса Анатоліївна; Hnyedich, Valentyna; Vovk, Larysa
2018-05Фальсифікація продовольчих товарів та її вплив на здоров'я та добробут населенняМатвієнко, Валентина Михайлівна; Гнєдіч, Валентина Іванівна; Matvienko, Valentyna; Hnyedich, Valentyna
2016-10Визначення конкурентних стратегій - ключовий напрямок активізації та підвищення ефективності діяльності підприємстваГнєдіч, Валентина Іванівна; Hnyedich, Valentyna
2014-02Фундаментальний вклад творців наукової педагогіки у становлення професійної діяльності та особистості викладачаГнєдіч, Валентина Іванівна; Hnyedich, Valentyna I.
2018-10Науково-дослідницька діяльність студентів — важлива передумова підвищення рівня засвоєння спеціальних знань та сприяння інтенсивності розвитку творчої та професійної самостійності майбутніх фахівців спеціальностіГнєдіч, Валентина Іванівна; Hnyedich, Valentyna
2018Якість та конкурентоспроможність продукції –пріоритетні напрями розвитку та основні важелі активізації інноваційної діяльності підприємстваГнєдіч, Валентина Іванівна; Hnyedich, Valentine