Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Електронна комерція як форма мережевої організації взаємодії суб'єктів насінництва овочевих культурСавчук, Оксана Володимирівна; Savchuk, Oksana
2019Роль соціальних мереж в електронній комерціїТрофимчук, Михайло Іванович; Trofymchuk, Mikhaylo
2019Особливості електронної комерції в США та Китаї, досвід для УкраїниСавчук, Оксана Володимирівна; Savchuk, Oksana
2019Інструменти залучення покупців до ресурсів електронної комерціїТрофимчук, Михайло Іванович; Trofymchuk, Mikhaylo; Бондар, Олена Станіславівна; Bondar, Olena; Новікова, Вікторія Валеріївна; Novikova, Viktoria; Ткаченко, Ольга Василівна; Tkachenko, Olga
2018Електронна комерція: тенденції розвитку в світі та УкраїніСавчук, Оксана Володимирівна; Savchuk, Oksana
2012Розвиток інфокомунікаційної інфраструктури фінансового ринкуТрофимчук, Михайло Іванович; Trofymchuk, Mikhaylo
2011Оцінка ефективності функціонування електронних магазинівСавчук, Оксана Володимирівна; Savchuk, Oksana
2013Розвиток сегмента мобільної комерції на глобальному електронному ринкуТрофимчук, Михайло Іванович; Trofymchuk, Mikhaylo